thumbnail img 1639 cover 850

[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al…

[Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al…

Prioritatile s-au schimbat, paradigma este inside-out, lumea se invarte in jurul casei si oamenii isi concentreaza resursele la baza piramidei lui Maslow. Dar in istoria omenirii, momentele de criza si incertitudine au lansat noi inovatii si au schimbat perspectivele cu privire la ceea ce conteaza cel mai mult pentru oameni, crede Ioana Manoiu, General Manager GMP PR. In ceea ce priveste piata de comunicare, este timpul pentru un marketing reset, crede ea:

Este momentul ca brandurile nu doar sa isi redefineasca rolul, ci sa sustina societatea in moduri fara precedent. Sa se implice mai mult, mai vizibil.  Sa arate empatie, relevanta, leadership si viziune.

Consumatorii fortau…

Mai multe detalii aici: [Marcom 2021] Ioana Manoiu: Consumatorii se asteapta ca brandurile sa se implice, sa rezolve marile probleme ale lumii, sa preia job-ul guvernului si al…

Publicat la data 2021-02-18 08:00:00

Înapoi
CONSTRUCTII AMENAJARI
PLANTE ORNAMENTALE
CENTRALE PELETI
CONFECTII METALICE
INSTALATII ELECTRICE
AUTO MOTO
HANDMADE
SERVICII ONLINE