img 05711 cover 850 cover 850

[Marcom 2021] Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie să strângă din nou în jurul lor comunitățile disipate de pandemie. Campaniile de vânzări nu vor fi de ajuns

[Marcom 2021] Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie să strângă din nou în jurul lor comunitățile disipate de pandemie. Campaniile de vânzări nu vor fi de ajuns

2021 va fi anul storytelling-ului digital, crede Raluca Ghilea, Owner Perceptum. Trăitul în online cauzat de pandemie ne-a ajutat să trecem peste criză, până acum, dar a lăsat și urme. Consumatorii sunt bombardați din toate părțile cu link-uri, animații, clickbait-uri, butoane, bannere și imagini, încât, după un timp, ochiul se desensibilizează în fața asediului vizual. Așa că e nevoie ca oamenii de comunicare să își pună magia la încercare și să creeze poveștile acelea care ies din rând și opresc scroll-ul în loc. 

E nevoie, mai mult ca oricând, de campanii de educare, de informare, de regenerare a încrederii oamenilor în branduri. Oamenii…

Mai multe detalii aici: [Marcom 2021] Raluca Ghilea: Brandurile au nevoie să strângă din nou în jurul lor comunitățile disipate de pandemie. Campaniile de vânzări nu vor fi de ajuns

Publicat la data 2021-02-15 08:00:00

Înapoi
CONSTRUCTII AMENAJARI
PLANTE ORNAMENTALE
CENTRALE PELETI
CONFECTII METALICE
INSTALATII ELECTRICE
AUTO MOTO
HANDMADE
SERVICII ONLINE