[Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel
Totul se invarte in jurul digitalului si al digitalizarii, dar comportamentul consumatorului a setat noul normal in aceasta schimbare de paradigma, spune Raluca Marin, Client Service Director Ogilvy Romania. Anul acesta, doua directii aparent opuse, dar strans conectate vor lua avant, crede ea: inteligenta artificiala si inteligenta emotionala. Dincolo de trenduri si previziuni ale pietei, anul 2021 va fi despre relatia onesta a brandurilor cu oamenii:
Va trebui sa vorbim cu consumatorul asa cum se asteapta, sa reusim, prin comunicare, sa stergem diferentele dintre ceea ce promit brandurile si ce isi doresc cu adevarat consumatorii, spune Raluca
Comunicarea iesi din…
Mai multe detalii aici: [Marcom 2021] Raluca Marin: Virtual is the new reality. Consumatorii s-au obisnuit cu experientele digitale si ne vor impinge constant spre urmatorul nivel
Publicat la data 2021-02-12 10:00:00