love 3388626 1920

Peste jumătate dintre români (58%) consideră că reclamele de Valentine’s Day și Dragobete îmbunătățesc imaginea brandurilor – Curierul National

Peste jumătate dintre români (58%) consideră că reclamele de Valentine’s Day și Dragobete îmbunătățesc imaginea brandurilor – Curierul National

Studiu Reveal Marketing Research

Luna februarie este un prilej pentru branduri de a-și promova produsele sau serviciile cu diverse promoții de sărbătoare, fie că e vorba despre Valentine’s Day, fie că e vorba despre Dragobete. Reveal Marketing Research a derulat un studiu care a analizat impactul acestor campanii asupra publicului român, precum și ce fel de abordare este mai apreciată: accentul pe specificul local sau internațional? 

Mediul online – cel mai eficient pentru campaniile de V-Day

Doar 27% dintre respondenți spun că au văzut reclame cu promoții de Valentine’s Day, iar peste jumătate (54%) declară contrariul. Dintre cei care au văzut…

Mai multe detalii aici: Peste jumătate dintre români (58%) consideră că reclamele de Valentine’s Day și Dragobete îmbunătățesc imaginea brandurilor – Curierul National

Publicat la data 2021-02-12 16:47:00

Înapoi
CONSTRUCTII AMENAJARI
PLANTE ORNAMENTALE
CENTRALE PELETI
CONFECTII METALICE
INSTALATII ELECTRICE
AUTO MOTO
HANDMADE
SERVICII ONLINE